Vi har brug for en ny grøn oplysningstid
Når vi træder ind i en ny grøn oplysningstid, kan vi endelig starte en realistisk samtale om fremtiden. Om hvordan, vi kan udnytte forskningens viden til at handle klogt og indrette vores samfund på nye måder, hvor de menneskelige systemer ikke nedbryder naturens.
OPLÆG FRA SYMPOSIUM I
Samtalerne ved det første Symposium for En Ny Grøn Oplysningstid blev infuseret af viden fra fem internationalt anerkendte forskere. Se deres oplæg her.